09 Ağustos 2006

Ubuntu CD lerim geldi

Demin 35 derece olan odamda baygın baygın yatarken annemin sesini duydum yavaşça kalktım, ben kalkıncaya kadar annem tekrar gitmiş. Ayakkabılığın üstünde geçen haftadan kalma matematik 2 notlarımın üstüne bir posta eklenmiş, postada Ubuntu yazıyor :) Gözlerim açıldı birden. Geçenlerde Ubuntunun sitesinden sipariş ettiğim cd lerim gelmiş :) İçinden 5 tane cd çıktı biri bende kalacak, birini okulun bilgisayar labratuarına bırakacağım, diğerini Utku'ya postalayacağım Utku Ubuntu'ya masraf açmamak için sipariş vermemişti onun hakkı bu cd :) Bir tane cd de bu yazıyı okuyup bana mail yollayan ilk kişiye yollayacağım. Mail adresim iletişim bölümünde yazılı.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba ,
İstersen sana kubuntunun en son guncellemelerini iceren bir dvd hazirlayip yollayabilirim . Bu sayede yaklaşık 1,5 gb lık bir dosya indirme seyansından ve bunları yüklemek için geçecek zamandan kurtarabilirsin.
(edgy surumu yani tam stabil surum sayilmaz her programın son sürümü mevcut. KDE , Firefox , ...)19333

bugunlinux dedi ki...

Evet, evet güzel olur aslında :) Ben size mail yollayayım en yakın zamanda. Teşekkür ederim.