02 Nisan 2006

Gentoo

Fedora Core den sonra Debianı da bırakmayı düşünüyorum. Şimdiden hazırlıklara başladım bile. Şuradan indirdiğim Gentoo Elkitabının çıktısını alıp ciltlettirdim. 107 sayfalık akıcı güzel bir eser :) Vikipiedi'de Gentoo ile ilgili bölümde yazanlar beni çok etkiledi. Alıntı yaptığım bölüm benim için çok önemli, en çok yakındığım şey işlem yaparken bilgisayarımın yavaşlaması. "1 GB RAM'e sahip herhangi bir bilgisayarda dilerseniz aynı anda açık olan Porthole, Terminal, Gimp, Mozilla Firefox, Gaim, Noatun, Limewire, Amule, Evolution, Kstars, Knotes, Kcalc, Abiword, File Browser, Kontrol paneli ve Cd yazma programları yanı sıra aynı anda oynayacağınız bir kaç oyun bilgisayarınızı dirhem yavaşlatmamaktadır. (Editör notu : Çok uğraştım, açabildiğim kadar program da açtım; şu ana kadar sistemin yavaşladığına, durakladığına şahit olmadım.) Bunun yanı sıra, kullanılan tüm programların işleme hızı anlayış getirilebilecek bir seviyede değildir."

Hiç yorum yok: